Sposób na marketing

Cechy hostessy to m.in.: atrakcyjny wygląd, umiejętność nawiązywania kontaktów z ludźmi, znajomość języków obcych oraz umiejętność znalezienia się w różnych sytuacjach. ?Hostessa? wywodzi się od angielskiego słowa ?hostess? czyli

Dodane: 06-06-2016 04:28
Sposób na marketing Promuj produkty swojej firmy z naszą pomocą

Definicja z Wikipedii

Hostessa ? przewodniczka oprowadzająca gości na targach/wystawach lub kobieta zajmująca się promocją produktów. Cechy hostessy to m.in.: atrakcyjny wygląd, umiejętność nawiązywania kontaktów z ludźmi, znajomość języków obcych oraz umiejętność znalezienia się w różnych sytuacjach. ?Hostessa? wywodzi się od angielskiego słowa ?hostess? czyli gospodyni. W rzeczywistości hostessy asystują gospodyni lub gospodarzowi eventu. Hostessy podczas bankietów, konferencji i targów przejmują część obowiązków organizatorów, witając gości, wskazując im drogę i dbając o ich dobre samopoczucie. Hostessy są także ambasadorkami marek, pomagają firmom w tworzeniu korzystnego wizerunku oraz wspierają sprzedaż.


Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Hostessa


Dobra praca na początek

Bardzo często osoby, którym niewiele brakuje do osiągnięcia pełnoletniości chce podjąć pracę zarobkową, aby uzyskać w ten sposób pieniądze na własne potrzeby. W związku z tym młodzi ludzie podejmują się takich zajęć, jak rozdawanie ulotek czy praca hostessy. W tym drugim przypadku wiele, zwłaszcza dziewcząt, chce być docenionym ze względu na swój wygląd i to właśnie decyduje o wyborze takiej pracy. Niejedna z nich pracuje jako hostessa również z tego względu, że w przyszłości chciałaby zostać modelką lub aktorką i ma nadzieję, że praca jako hostessa może umożliwić jej nawiązanie cennych w tej branży kontaktów.


Agencje hostess

Wiele osób, które chcą zacząć zarabiać jako hostessa podczas organizacji jakichś spotkań lub nawet przy promocji określonych produktów znajduje tego rodzaju zlecenia za pośrednictwem agencji hostess. Tego rodzaju agencje najczęściej pośredniczą pomiędzy osobą chętną do wykonywania tego zawodu a potencjalnym pracodawcą. Bardzo dużym ułatwieniem w tym zakresie jest tworzenie internetowych stron agencji hostess, na których osoby zainteresowane zatrudnieniem mogą znaleźć odpowiednie kandydatki lub kandydatów na to stanowisko. Internetowe katalogi z profilami hostess sprawiają, że pracodawcy mogą wybierać nie tylko typ urody kandydatek na to stanowisko, ale także kierować się własnym gustem w wyborze hostess.