Reklamowanie firmy, a poligrafia

małych drukarniach. Firmy próbują reklamować się na różne sposoby za pomocą różnych materiałów drukowanych; na przykład banery i ulotki wizytówki. Lub też aklejki reklamowe, które służą do: oznaczania produktów, do etykietowa

Reklamowanie firmy, a poligrafia litery samoprzylepne

Drukarnia i druk reklamowy

Druk reklamowy to jedna z ważniejszych gałęzi druku. Ogólnie produkty reklamowe, które wychodzą z drukarni są jednymi z najczęściej zamawianych w dużych i małych drukarniach.

Firmy próbują reklamować się na różne sposoby za pomocą różnych materiałów drukowanych; na przykład banery i ulotki wizytówki. Lub też aklejki reklamowe, które służą do: oznaczania produktów, do etykietowania produktów, do naklejania na samochody oraz na szyby w siedzibach firmowych.


Desktop Publishing ? publikowanie zza biurka)

DTP (ang. Desktop Publishing ? publikowanie zza biurka) ? termin oznaczający pierwotnie ogół czynności związanych z przygotowaniem na komputerze materiałów, które będą później powielone metodami poligraficznymi. Krócej mówiąc, termin ten oznacza komputerowe przygotowanie do druku. W tym znaczeniu termin ten dotyczy nie tylko fazy projektowej, czyli tworzenia w programach komputerowych obrazu (oraz kształtu) stron publikacji, ale także zarządzania pracą grupową, a nawet odnosi się do komputerowego sterowania urządzeniami wykorzystywanymi w tym procesie, a więc np. naświetlarkami czy maszynami drukarskimi.
Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/DTP


Rodzaje i typy naklejek

Naklejki to nic innego jak specjalny wydruk na papierze, który z jednej strony ma klej oraz perforację (najczęściej folię), który nakleja się na różne powierzchnie. W taki można bardzo krótko zdefiniować samą naklejkę, jednak ich typów i rodzajów jest obecnie tak dużo, że nie sposób je wszystkie wymienić.

Mamy specjalne naklejki an samochody, które stosuje wiele firm na swoich autach, naklejki z żywicy, naklejki na produkty spożywcze oraz wiele innych. Każdy z tych rodzajów drukuje się w nieco inny sposób, co powoduje zmiany w cenie za arkusz wydruku.