Content_marketing , encyklopedyczna definicja

optymalizacja i pozycjonowanie stron internetowych
Content marketing, czyli tzw.
marketing treści, to strategia polegająca na pozyskiwaniu potencjalnych klientów poprzez publikowanie atrakcyjnych i przydatnych treści, które zainteresują ściśle sprecyzowaną grupę odbiorców.
Marketing treści, w odróżnieniu od tradycyjnych form marketingu, opierających się na jednostronnym przekazie reklamowym, bazuje na budowaniu długotrwałych relacji z odbiorcą poprzez interakcję i zaangażowanie obydwu stron. Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Content_marketing

Komu zlecić pozycjonowanie?

optymalizacja i pozycjonowanie stron internetowych Jeśli prowadzimy własną firmę, działalność gospodarczą lub pracujemy w jakimś dziale usług i posiadamy własną stronę internetową, to w przypadku zdecydowania się na pozycjonowanie, do kogo powinniśmy się zwrócić? Pozycjonowaniem najczęściej zajmują się specjalne firmy, które oferują profesjonalne przeprowadzenie takiej usługi.
Zasady oraz cennik przeprowadzanego pozycjonowania najczęściej jest ustalany indywidualnie do potrzeb każdego klienta.

W związku jakość przeprowadzonej usługi jest bardzo profesjonalna oraz odpowiednio dobrana do oczekiwań klienta.

Wykonawca pozycjonowania może być także osobą prywatną, która prowadzi własną działalność w tym zakresie.

Osoby wykonujące pozycjonowanie najczęściej są z wykształcenia programistami.

Co wchodzi w zakres działań SEM-u?

Skrót SEM ma związek z pozycjnowaniem i oznacza z języka angielskiego Search Engine Marketing.
Dosłownie tłumaczy się to jako marketing w wyszukiwarkach internetowych.
SEM to ogół działań promocyjnych podejmowanych w internecie, w celu osiągnięcia najwyżyszch wyników wyszukiwania na wybrane słowa, frazy, które są wpisywane w wyszukiwarkę.
SEO (Search engine optimiziation) wchodzi w zakres działań SEM.
Pojęcie Search Engine Marketing jest pojęciem bardzo ogólnym, w które skład wchodzą inne terminy związane z marketingiem internetowym oraz pozycjonowaniem.

Również pojęcie PPC (z angielskiego Pey Per Click) wchodzi w skład marketingu wyszukiwarek internetowych.

Zależność między tymi pojęciami idealnie opisuje równanie REM=SEO+PPC. .

Poprzednie wpisy:

Następne wpisy: